you dont know how it feels, 2 be broke as fuck...

kom hem för en halvtimme sen eller ngt.
drog hem från älsklingen vid halv 6
och sen sprang o sprang o sprang jag tills jag ramlade
ner i en snöhög och låg o tjöt där i en 40 typ..tills min granne hittade
mig och tog hem mig.. fick nån jävla attack eller något,
det va så läskigt, först fick jag den vanliga känslan i magen
( jag börjar skaka på något weirdo sätt, och sen börjar jag gråta..)
sen så sprang jag över vägen och sen fortsatte jag..

har aldrig reagerat så förut, det va som att jag inte styrde..
fan att det alltid ska gå rykten, att det alltid ska snackas skit,
tjallas, o att folk ska gå omkring och berätta saker vidare
som dom egentligen inte har någon koll över vad som ens
stämmer, och vad som helt rent ut sagt är fucking jävla
fuckfuckfuckfuckingingignigg BULLSHIT
men är inte arg..
det är det som förvånar mig,
men är ledsen , sårad. men mest av allt är
jag chockad.chockad av att folk jag faktiskt trodde
var mina vänner,faktiskt en av dom jag trodde på
och som jag förlitade mig på mest,
nu tydligen sviker mig och snackar skit så fort
jag vänder ryggen till.

nu ska jag ta på mig tröjan jag lånade av ********
mysa i den, inget får mig att må bättre än den när jag är
ledsen just nu... eller , möjligtvis den personen då...


älskar dig, det förstår du väl..:(
__________________________
Har du nån gång känt att ingenting känns rätt?
Allt är bara skit, varenda jävel kollar snett.
Har du bett om hjälp men ingen vill hjälpa?
Hatar du livet är du trött på att vänta?
Jag kan inte tänka klart, mina tankar dödar mig.
Fan, jag skriker efter hjälp, men ingen vill höra mig.
För alla bara skrattar och pekar och snackar,
folk trampar ner mig som en fucking dörrmatta.
Jag ber till min gud om ett eget himmelrike.
det finns ingen som fattar..
För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan.
Finns ingenting kvar, ni har släckt denna lågan
jag fäller mina tårar och detta är slutet,
tänker inte låta mig ta mer skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0