så länge vi båda lever




Du har gråtit nog för mig nu, baby.
Jag är inte värd alla de tårarna som rinner längst
dina kinder. Gång på gång sätter jag allt på spel,
du är för bra för mig. Torka dina tårar,jag vill
se le för mig igen.Jag lovar dig att jag behöver dig,
jag ber för att framtiden är vår.
Du har kämpat för länge jag ser det klart,
Du har givit mig allt men vad ger jag tillbaks?
Bara skit, skrik orsak till tårar, snälla fatta jag har
fått nog av att såra! Jag vill se dig leva ett liv i frihet.
Sitter med en klump i halsen men jag skiter i det.
För det förtjänar jag för hur jag tagit dig för givet varenda jävla dag,
Du har strävat klart, världen väntar på dig, så se nu till att ta för dig
och sluta kämpa för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0