RING RING, BARA DU SLOG EN SIGNAL

sitter i min säng och käkar appelsin för fulla muggar!
ännu en jobbig lång dag i skolan avklarad och mina läxor
är klara ! WIIHOOOO!
eller okej, nej det är dom inte.. och det plågar mig om natten något
otroligt. * dramatisk röst*
ska till lina ikväll o göra skiten som jag har kvar,
nämligen; matte, NO, och-säkert-ngt-mer.
jag har aldrig haft koll på sånt, kommer troligen aldrig fåre heller.
men aja, me is happi, allt är så fucking jäkla roligt och kul , loooooove.




Kommentarer
Postat av: jennifer (H)

saknar dig kvinna ! :O<3333

2011-01-19 @ 18:37:00
URL: http://jennifferkling.blogg.se/
Postat av: Anton...

Fin! :) <3

2011-01-19 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0