don't let anyone tell you - that you ain't beautiful

tandläkaren imorse, vaknade upp med tjurigt humör
och inte blev det bättre av att min farsa åkte iväg t tyskland
för att jobba,och att mamma inte tänkte skjusa in mig till stan.
mordhotade modern min och tillslut fixa hon så jag kunde ta en
buss. dock kom aldrig bussjäveln så jag fick springa till stan.
jag har kondition som en 90 årig kärring förresten.
kom t skolan vid halv 10 eller så, med krulligt hår
och platt löshår, jag var sexig.
resten av skoldagen har det varit slappt för min del.
ska försöka göra lite läxor nu, jennifer kommer säkert
slå en skyffel eller ngt snart så jag slocknar,
hon ligger och tjurar just nu eftersom jag
har sockerkick, ätit 5 kexchockad, men ja, go o glad <3<3<3<3<33
inte det mest aktuella att va i jennifers lilla värld just nu dock.
ska sjunga fult nu, med pipröst + MÅLBROTTS, oj caps..
iaf, målbrottsröst, hon brukar gilla d skarpt.
I've got a awesome sångröst (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0