upptäckte precis att jag har en blogg med läsare som vill upptäcka nya inlägg!

har precis gjort upptäkten om hur skönt det är att sitta med laptop i knät.
först med det tror jag fanimig.
sitter och är allmänt rolig med roligt folk som jag upptäckte ikväll.
sitter med två datorer, den ena på detlilla databordet jag köpte på ikea
för minst åttahundra år sen, och ..
uhm.. OH! nu upptäckte jag att 25 pers skrivit till mig på den ändrey datorn!
( fän vad jag upptäcker! Livia - upptäckaren )






Kolla Dennisen!
skapligt mupp är han :')
upptäckte precis denna bilden i en mapp som jag upptäckte på min dath0R.
sjukt vad jag upptäcker saker. nu ska jag uppsöka köket och otroligt nog
upptäcka en appelsin som ligger i där! * tripp tripp ner för trappan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0