spotify

iflu <3
kkkkkkung
Lina&Olivias (y)

mina tre dögrymma spellistor,
subscribe :D

ajustde;
blir inget my chemical romance för mig i mars
eftersom jag köpt upp allt jag har + mer på
kläder, smink, skol-maten-är-äcklig-jag-äter-ute,
jag-är-sugen-på-vitamin-dryck
och jag-bjuder! grejer.
smidigt livia, smidigt.
aja, ska vara smidig och försöka spara största delen av mina pengar
till stockholmsresan i mars, jag & mammi bor där uppe i tre nätter
endast för shoppingens skull. skulle vara lite träligt om jag bara skulle
ha en tusenlapp att göra av med, kan bara tänka mig katastrofen xd

nu messade babä mig.
och om du ser dethär;
DU får släpa arslet HIIT, jag vägrar röra mig idag.!



bild från 5:an, haha jag dör.
söt tröja va? pojkvännens , döful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0