skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiivaT lite

en sån jävla jobbig dag i skolan, och att alla är idioter gör d inte bättre.
men känns ändå bra, lena sa att det hela börjar bli bättre,
och det gjorde mig så sjukt peppad inför att klara av skolåret
för att sedan börja 8;an med bra betyg!
är så trött på att alltid vara sämst, bli ifrågasatt, och bli tagen
som att jag är helt dum i huvet, när jag faktiskt vet att jag kan,
om jag vill. jag har skitit i det,och det är så galet fult att jag gjort så,
men nu ska det bli ändring på det, lovar det!
hursomhelst; jag kan inte äta, har ätit mackor utan
kanter eftersom jag inte kan använda käften ordentligt -.-
äter som en gubbe, sådär läskigt långsamt och ser handikappad ut.
mamma har köpt hem ett årsförbrukning av soppa till mig,
och ungefär dubbelt på mycket av min favorit youghurt så
använder inte tänderna ett piss för att tugga osv,retarded shit.
ligger hos jennifer atm, vi har precis kommit hem och a,
njuter av ledigheten helt enkelt!
fredag imorgon, så sjukt efterlängtat!
.. hade dock fått för mig att det va studiedag imorgon,
vilket gjorde mig besviken när karin sa till mig att det
inte va så. ledsen chey.
¨
haha klockren bild (y
älskar er så sinnes,
finns verkligen inget som går
att jämföra med er♥

Kommentarer
Postat av: hon som hatar bildjäveln ! :O och som älskar dig mest av allt (A)

knb gkmdflakmnkjaefs<bjgrsjfe<kjfes<jbjbfdjbdfuhbdwjherbjeffsjebdfsjbjodwbj !

OLLOVVVIIIIIIIAAAAAAAAAAAA !

tabort :o

2011-01-13 @ 18:31:07
URL: http://jennifferkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0