sitter i jennifers knä,

men hon snyter sig i min tröja..hon är äcklig
vi slutade vid tre och sen va jag o jennifer hos henne
tills vi bestämde oss för att släpa arslena hem hit eftersom
jag ska dra iväg och träna snart.
...yäääääy...
nemen det är ju alltid aasskönt efteråt :D
ska gå på ett spinningpass som håller på i en timme eller något,
det är en som vi ska köra i samma tempo som oså. men eftersom
min kondis är... eller nae, kan nog inte ens kalla det jag har för kondis,
men hursomhelst kommer jag nog köra mitt eget race, i min egen takt och med
eminem o öronen. för om jag följer henne är jag helt slutkörd
och ligger död på marken efter en kvart tjugo minuter.
 musiken i öronen är en sån självklarhet när jag tränar.LOVE!





Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Hejhej!

Det har gått sådär, har tränat lite då och då, men det blir tyvärr lite mindre när skolan har börjat. Men så fort jag har nån dag då jag inte gör nåt försöker jag träna lite :) Men jag tror styrketräningen kommer bli enklare när jag börjar jogga utomhus, det är ju helt omöjligt att ens ta sig fram med all is haha.

Fast som tur är blir det ju rejäla styrkeövningar på idrotten i skolan två dagar/vecka :)

Du själv då?

Kram!

2011-01-17 @ 18:18:25
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0