om vi har lusten till det.

sitter hos jenniefer och sjunger till angel - akon.
döslapp skoldag idag och vi slutade en timme tidigare,
synd bara att omogna kukjävlar inte kan hålla käft och som lyckas
få mig på dödrygt humör.
drog till stan med bästavän efteråt, vi mötte hanna karin michelle & linnea.
vi satte oss på lillahems uteservering och fikade.
jag linnea och jennifer satt där i en timme och snackade om allt möjligt.
drog hem,internet vägrade funka så jag låg i sängen och lyssnade på musik
tills jennifer fick ett såntdär cpryck och ba " NU GÅR VI UUUUT :D :D :D "
så jag gick ut med henne, efter att jag värmt mig i iller-vantar och en så
sinnes ful lacost tröja, haha kärringstyle♥
nu ska jag vara världens tråkigaste och plugga till ett prov som vi har
tills på tisdag, än så länge kan jag inte ett jävla piss.
ska fixa dethär provet eftersom det förra gick rakt åt helvete.


dödligt seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0