om jag var världens ledare s....

om jag var världens ledare så skulle det bli vissa ändringar;


mördare skulle inte bara få sitta i fängelse livstid.
de skulle på sitta i en liten liten bur, medans de mördades
familjer pressar in tandpetare in i hans ögon,
och sedan långsamt trycker in massa saker i hans äckliga kropp
.

man måste inte gå i skolan. det e en pissregel att behöva det,enligt mig.
så den går bort dirr c:

vissa länder har mer pengar än andra, som norge. pengarna borde
delas ut lika t alla länder, så de inte finns rika o fattiga länder.

jag bestämmer vilka som är värda att ha ett fett hus i L.A med en 500kvadratmeter pool
o en assexig livspartner. de personerna ska ha utfört hjältedåd. ( me love superheroes, ehhe. )

alla kändisar som blivit fittiga o dryga mot fans / ser ner på allt annat folk
ska få tjänstegöra 144000 timmar i ett hål. det "vanliga" folket ska stå över
hålet och titta ner på dom. bara för att kändisarna ska få se hur de
känns när folk ser ner på en själv.
bokstavligen.

snålt folk me mycket pengar ska få leva ett fortsatt snålt liv utan extra saker.

små äckliga bebisar som snorar, skiter och latar sig medans
man själv jobbar röven av sig, ska skickas ut i rymden tillsammans
med nanny-robotar, och komma ner till jorden igen när de inte e
så fisförnämda längre.

elever ska få börja hota lärare genom att visa
dom vad som kommer att inträffa i framtiden om de
inte ger dom MVG + / A+ på alla deras prov
.

våldtäktsmän ska få kuken avskuren med en sked
eftersom det skulle ta så lång tid och när man e mitt
i så skulle det göra fasansfullt ont. ungefär så som det
kändes när de spräckte hela vägen på tjejerna när de våldtog dom.

jag skulle få gifta mig med marshall mathers.
och han skulle älska mig och avguda mig och marken jag går på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0