O-M-F-G!




TITTAA!
JAG HAR STÄDAT(!!!!!)
fyfan jag känner mig duktig alltså , haha xd
lyssnar på musik och degar galet nu förresten,
vadfan skulle jag egentligen göra utan musik? det är en av de
sakerna jag behöver för att må riiiiiiktigt bra.

är det förresten bara jag som lyssnar på olika musikstilar beroende vilket
humör jag är på?

Bruno Mars – Just The Way You Are « behöver ngt som får mig att tycka om migsjälv någolunda mer

My Chemical Romance – I Don't Love You « deppad, gråtmusik

David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Edit Version] « glad som fan, känner för att dansa

Bring Me The Horizon – Pray For Plague « förbannad, slår sönder saker, skriker och är allmänt jävlig

Eminem – Stimulate - Non Album Version « sånt som får mig glad när jag känner mig nere/ känner att det saknas något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0