nyårslöftet 2011; bli sundare!

startade med att käka en munk *blink*
och efter ´jag kommit hem från asund så
kollade jag på film. efter det har jag tillbringat resten
av dagen i telefon med jonte eller filippa.

funderar på att hyra lite filmer tills ikväll
för fyfan vad jag är trött!
det var grymt igår, jag och lina dansade som idioter
och var så mkt mer on än dom andra.

det va tydligen många som söp sig fulla igår,
onödigt, när man kan dricka smart.
jag fick bara i mig en öl med 5,3 men nöjde mig med det,
iofs de enda jag ville dricka ändå.

hursomhelst ett awesome sätt att avsluta 2010 och påbörja 2011!
går in på 11;e året tillsammans med min egen drog; lina, love u gurl!

hoppas dethär året blir bättre än de förra, och personligen ska en heldel ovanor
tas bort!

*chips ska slutas ätas helt.
*godis med.
*dricka, endast på helger, annars - vitamindrycker/vatten/mj♥lk
*börja träna regelbundet på feelgood / ute o gå. kärringkondis TJA!
*meningen med allt dethär är att; BLI SMAL<33333333

låter som att det är det enda jag tänker på ;
men visst. kan inte säga att jag inte tänker på min vikt,
och alla vill väl se så bra ut som möjligt.
jag skulle helst av allt gå ner ca 6 kilo,
men jag är så jävla lat, sitter helst inne med en godispåse/ chips
eller sitter vid datorn. det tycker jag är mysigt och det mår jag
riktígt bra av personligen. men sen när man ska fixa iårdning mig
när jag tex ska ngnstans, så ser jag mig sj såhär;


och då är det ju roligt att ha magtröja o tighta jeans.
nej inte direkt.
hejdå låren, nu ryker ni.


Kommentarer
Postat av: felicia

Mina nyårslöften är typ samma som dina :)

Du tänker precis samma som mig också! Gött att man inte är ensam om att försöka sig på att vara nyttig.

För om jag inte tar helt fel så har vi ungefär samma mål. Vi vet nog båda att vi inte är tjocka, men att vi vill ha snyggare body ;D Nä nu ska jag sluta tjata, LYCKA TILL till dig asså!

kram :D

2011-01-01 @ 23:25:29
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0