kukjävlasämpuppdatering. FÖRLÅT!

varit så galet sjukt trött de senaste dagarna så
har inte riktigt pallat med att blogga.
jag är inte riktigt på topp just nu,
min mamma vill dra med mig till ungdomshälsan
så jag får prata med en psykolog igen, men det
hjälpte inte mig, och eftersom jag enligt dom
" är svår att öppna upp och förstå" så.. nae.
det funkar inte helt enkelt.
men har hittat andra sätt för mig att kontrollera mig själv
bättre o få mig lugnare och inte vara så himla låg osåvidare.
slutat äta nu med, har gått ner ett kilo på.. vad äre? 4 dagar.
not funny at all. det är ju inge o ta upp nu egentligen, eftersom
det inte är något i vikt, men är bara rädd att det ska fortsätta
o det blir som förra gången. - viktnergång, uppgång, spy, inte äta,
hetsträning, vilket ledde till depprimerat beteende.
aja, sitter iaf hos jenniferm just nu och vi dricker appelsinjuice (y


gammal bild,
loveeeeu

Kommentarer
Postat av: NELLY

sv: åh tack söta :)



det är okej med mig, sj då?

2011-01-09 @ 17:25:49
URL: http://nnahlbom.blogg.se/
Postat av: Erika

sv; tack så mycket! (:

jadå, här är allt super! själv? (:

2011-01-09 @ 17:40:54
URL: http://erikagustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0