vaknade nu, och har ingenting att göra så,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jo det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga nyårslöften. Det brukar ändå inte fungera.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej, eller inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är.


5. Vilka länder besökte du?
danmark tyskland österrike sloveninen italien kroatien.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer upplevelser och resor.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
17 mars 12:27.

8. Vad var din största framgång 2010?
Jag utvecklades ganska mycket som person. Jobbade mycket med mig själv.


9. Största misstaget?
Jag lät mig själv falla till botten och började inte kämpa imot
förrens jag redan var på botten.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk blir jag typ aldrig. varje gång jag har varit "sjuk" har jagvarit det psykiskt,
och inte velat gå iväg t tex skolan. skadat mig: ja. 

11. Bästa köpet?
min systemkamera, den är aaaaaamaazing och jag vet fan inte vad jag skulle
göra utan den. han har tillochmed ett namn; sivert . ( jag och filippa har en
tendens att döpa våra mobiler/ipods/kameror osv, till fula namn, så sivert blevre!)
han är min bebis :)!


12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder. tuggummi..? kläder och tuggummi.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
izabelle. aldrig varit så lycklig som när jag stod
och tjöt i armarna på henne, haha.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?


Hang With Me
Gubben i lådan
.. finns massor, men hjärnsläpp atm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

jag var väldigt nere den mesta tiden av 2010, jag har deffenitivt
haft bättre år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt igenom saker innan jag fullbordade dom.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ner tid och energi på saker jag inte kan påverka.

18. Hur tillbringade du julen 2010?
Med familjen. Precis som det ska vara.


19. Blev du kär i år?
inte iår. men förra året.


20. Favoritprogram på TV?
MEN MEN MEN MEN MEN , MEEEEEEEEEEEEEEEEEN. 2 1/2 men


21. Bästa boken du läste i år?
medans mamma sover (y

22. Största musikaliska upptäckten?
att allt känns underbart på konsert..?;$

23. Något du önskade dig och fick?
En systemkamera.

24. Något du önskade dig men inte fick?
en USA tröja från modekungen, men ja överlever.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
va med lina tror jag.. kommer inte ihåg haha .


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer pengar hade ju inte varit fel.

27. Vad fick dig att må bra?
Familj och vänner. Bra musik.Roliga sena kvällar i varamon.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
marshall mathers, raaaawr

29. Vem saknade du?
johan, men, haha xd
30. De bästa nya människorna du träffade?
izabelle, jonte, jennifer hanna linette karin ( säkert glömt ngn men!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0