jennifer kling, du är det bästa jag har!

ja vet att det är svårt just nu,
det förstår jag. men du måste börja kämpa, annars kommer det inte bli bättre!
jag kommer stötta dig så gott det går i dethär, men det är du själv
som måste ta på dig ansvaret för att det händer något med det hela!
så länge du mår såhär kan jag inte se någon glädje i någonting,
för din egen skulle hoppas jag att du tar till dig av dethär och börjar
försöka ordna upp ditt liv igen, så som det ska vara.
en vacker helt sjukt snygg och söt tjej
som det bara strålar om, så himla fin och full av liv.
det är så jag ser dig, jag önskar du också kunde se på dig
själv på det sättet älskling, för det är precis så man måste
beskriva dig för att ens komma i närheten av vad du är.



When I compliment her she won't believe me
and it's so, it's so sad to think that she don't see what I see.
cuz when I see your face there's not a thing that
I would change cause girl you're amazing
just the way you are, and when you smile
the whole world stops and stares for a while
cause girl you're amazing just the way you are.
If perfect's what you're searching for then just stay the same.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åågud!

olvia du ska bara veta hur mkt jag älskar dig , du är verkligen de bästa som har hänt mig <3

och med dig vid min sida så ska nog de här bli bra ..

för jag vill ha de som förut igen med alla våra dampstunder , och nu orkar jag verkligen ingenting, men de ska bli bättre.



fast jag är forfarande inte fin eller ngt av de där .. och antagligen kommer jag inte bli de heller men de är de jag får leva med .



älskar dig <3

2011-01-16 @ 18:51:21
URL: http://jennifferkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0