jennifer älskar sin bästavän olivia !



alla har sina egna stilar, alla har sitt egna liv.
livet kan man forma, och göra vad man vill med.
man är den man själv vill vara och man betér sig och klär sig efter
vad man själv trivs i och gillar bäst. att inte kunna få bli respekterad,
men mest accepterad, är något jag stör mig på,
men inte fan tar jag åt mig av skitsnacket,
jag är alldeles för bra för det.

alla har sina egna stilar, alla har sitt egna liv.
livet kan man forma, och göra vad man vill med.
man är den man själv vill vara och man betér sig och klär sig efter
vad man själv trivs i och gillar bäst. att inte kunna få bli respekterad,
men mest accepterad, är något jag stör mig på,
men inte fan tar jag åt mig av skitsnacket,
jag är alldeles för bra för det.


jag älskar min olivia så otroligt mycket , hon är bara så jävla undebar / hennes jennifer

Kommentarer
Postat av: Dennis Åkesson

Det låter ju riktigt bra det här, och hoppas att allt är och blir bra/bättre :)

2011-01-10 @ 22:17:52
Postat av: NELLY

sv: haha attans! man som precis haft lov :P

2011-01-10 @ 22:31:24
URL: http://nnahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0