jag funderar på att f...

jag funderar på att färga håret platinablont/ vitt igen.
det gillade jag verkligen. men vill ju såklart inte få dendär
gula jävla piss färgen i håret, så vet inte om jag vågar :(
vill förresten också byta stil, eller rättare sagt ; skaffa en.
eftersom jag älskar att sticka ut och inte som alla andra
borde jag vara annorlunda utåt också. det vill jag iallafall jag,
fast jag bestämmer ju över mig själv och mitt utseende själv, så heja mej :D



en sån personlighet!

det enda som får mig att tveka är att man inte kan
få vara sig själv utan att folk klagar snackar skit
eller ger en cpblickar. visst, /care men hur kul är
det att få skit på sig..

förra gången jag valde att chansa på att va mig själv
och sticka ut så mkt som möjligt valde jag svart hår
och mörka kläder. det fick mig att inse och förstå
att de flesta man trodde va ens vänner delvis bara
var där för en, pg.a ens utseende(?)
för när jag bytte stil försvann alla de "vännerna";)
fucking iriterande. fast det lär en ju oxå ;
vilka som är äkta = vilka som är värda att lägga tid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0