idag blir det hyrfilm och pizza, orkar i....

idag blir det hyrfilm och pizza med bruden, orkar inte ett piss idag.
lina och jag ligger helt döda i sängarna och jag ser ut som
en blind nyfödd dvärghamster, raawr.
måste väl snart fixa iårdning här inne, vårt hotellrum
syns knappt bakom alla grejer.
dansade som as igår och fyfan vad det var roligt!
ska fortsätta kolla på robotar nu.
fän vad ruligt det är. och ja, jag gillar barnfilmer,

" ledsen älskling, barnet har redan kommit,
men det roligaste är ju att göra barnet"
"ååh, 12 timmars hårt slit, men det är det värt"

jag o lina was like; HOOOOOLD ON?!


headern jag drog t med är ett stort skämt,
ska fixa en ordentlig när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0