I LOVE IT UNSERIOUS

bara glidit med och varit rätt tråkig.
inte fan blev det bättre när vi får in ett
nytt chema med nya tider vilket visade; klockan 3 på måndagar.
helt fruktansvärt!  ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH CGTYVUJBLNK.
ska fixa med lite läxor nu, tänker inte sitta fast i böckerna
senare i veckan, så bäst att bli av med skiten redan nu.
btw; min blogg ser olika ut i olika webbläsare / datorer.
i vissa datorer än min blogg vit, och i vissas rosa.
i vissa syns inte menyn eller så har den åkt ner
till botten. i min dator ser den ut som den ska;
den är rosa, och fin.

hur ser den ut i din dator?
för isf måste jag ju fixa iårdning den.
kommentera gärna!
jag just nu, har verkligen inget bättre för mig xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0