hoppas på att denna saga får ett lyckligt slut.

Fattar inte hur jag kan börja tänka tillbaka på dig igen.
Du är äcklig, falsk och helt dum i huvudet, inte någon som är värd att lägga tid på.
Men jag kan inte sluta tänka på dig, kan inte ens prata , jag tappar orden, jag glömmer
bort vad jag och kompisar precis säger, så fort jag ser dig.
Något med dig är så speciellt, något som gör att jag dras till dig.
Men fan.. Om jag ska behöva gå igenom samma sak som förra gången så vill jag
inte vara med längre, jag vill vekligen inte det.
Du är så jävla fin på precis alla sätt och vis.
Jag gick för fort fram.




Kommentarer
Postat av: josefine

din fina unge ;o blir ju fan avensjuk!

2011-01-22 @ 19:01:45
URL: http://josefinerosto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0