Dag 26 – Mina rädslor

- Att bli ensam, helt klart.
Alla lämnar mig ensam, att behöva vara utan mina finaste.
Jag drömmer jobbigt nog en speciell dröm någon/några gånger
per månad, och den handlar just om det; att alla försvinner ifrån
mig en efter en, och att jag får veta att de har dött allihopa.
Vaknar alltid gråtandes eller så får jag veta nästa dag att jag låg
däruppe och skrek eller liknande. Hur läskigt som helst.
Är också rädd för allt detdär som de flesta andra tjej3r är haha?;
spindlar, att vakna och inse att man är snaggad, skräckfilmer,
creepykillar, att bli fet, att man ska bli kallad ful äcklig värdelös osv,
mörker, clowner, att titta i fönster på kvällarna ( kanske är en
fråga om mognad iofs, för jag tkr det känns som någon äcklig
jävel ska stå o stirra i fönsret ;$ ) småkryp och en jävla massa annat!
naww pluttn :') ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0