He who holds the key can open my heart

Ville bara begå självmord imorse när jag motvilligt gick upp för att gå till skolan. Slappa lektioner o på lunchen gled jag och Hanna på röven nerför troligtvis världens halaste backe påväg bort från matsalen. Snacka om att glida,och nu som bevis på att jag åkte glid-på-rumpan-och-riskera-livet-leken så har jag uppskrapade knän som är röda och har blödigt. Moget isbacken, moget. Hanna ville vara more extreme och ville hämta ut plastpåsar och köra där under hela lunchen, men jag kände att jag redan hade varit tillräckligt galen för dagen, höhö.
BjittMaji dissade mig Nettan o Hanna sista lektionen så vi hade som alternativ att sticka. Men det gjorde vi inte, sjukt huh? vi gjorde läxor istället ( känner mig så jävla duktig nu och är läxfri, WOHO!)

nu ska jag gå omkring i huset och dansa och plåga min mamma med min sång.

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0