Fireflies




Fassnade på sisodär två bilder, de andra failade totalt. Så var snälla att igga dom!
Lina därimot fick hur fina bilder som helst. Aviss på henne eftersom hon är en så sjukt vacker.
Hela dagen har för det mesta bestått av att fixa nya bloggdesigner o fylla upp bildförådet med nya bilder.
Drog hit klockan 09:59 ( i know... ) och sen har jag varit här hela dagen. Vid halv 3 tvingade vi Hannes
göra mat åt oss, o sen har vi bara slappat. Är så sjukt trött så jag tror jag dör , men det får jag göra sen,
för nu ringde daddy o sa att han lagat mat till mig. Nu ska jag tvinga med hon dendär lina
att följa med mig. Kommer nog uppdatera lite bättre senare ikväll. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt , Lina är vackrare än dig..

2011-02-01 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0