direkt efter förr....

direkt efter förra inlägget så började noah springa omkring
slå och skrika och var helt panikslagen, aldrig sett honom så rädd.
han sa att dom va efter honom, att dom blev ondare och ondare,
och att han inte skulle klara av striden. "OOLIIIIVIIIIAAAAAAAAAAAAA!"
skrek han högt om och om igen tills han helt plötsligt bara
"NEJ, SLÄPP HENNE! HON ÄR MIN! OLIVIA SLÄPP INTE TAGET JAG SKA RÄDDA DIG!"
sen hör man ingenting mer, han blir tyst.. sen får han ett sånt hysteriskt gråtanfall
och gråter och skriker "NEEEJ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!"
och är helt förstörd. jag ligger i sängen med honom nu, och jag kan inte gå härifrån,
han har ett stadigt grepp om min ena arm, ( och ja, jag skriver med 1 tumme, fett jobbigt,mobilblogg.)
och benen slingrade runt mitt vänsterben.
han kommer som vanligt inte komma ihåg något av dethär imorgon eftersom
det är nattskräck han har. som mardrömmar, och gå i sömnen , fast samtidigt.
man gör en massa sjuka saker medans man sover, han går upp för att rädda mig från
bomber, går ut i förrådet för att hämta skruvmäjset för det osv..
det är så läskigt, för det ser ut som han är vaken, man kan prata med honom,
få vettiga svar, man har ögonkontakt och allt, men ändå sover han.
usch, så synd om honom, min lille plutt.



varför vara en dålig kopia av alla andra
när du är ett perfekt orginal
av dig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0