Dag 25 – En första

En första - första gången jag träffade Lina.
Bodde en gubbe med två döfina hundar som jag lekte med i huset innan
lina kom och flyttade in och förstörde allt. Helt plötsligt var alla hundar och blommor borta och det sprang
omkring barn där istället. Fattade ingenting. Den första jag la märke
till var Alex, 2 år äldre än mig, men sen kom Lina , dock helt ointressant för mig,hahah ♥
Hursomhelst bestämde vi att vi skulle bada i vattemspridaren,
men sen när jag hade sprungit hem o hämtat badkläder och sen kom tillbaka
så hade dom slutat bada ( -.- ) DÅ va Lina lite mer intressant för då var inte jag
kul i Alexandras ögon längre. Sen började vi va varje dag (y

snippsnappsnut, nu va sagan slut.









lite smått gamla bilderrr


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHHHAHAHAHHAA!

jadu, din skitunge. ;)

love you.

2011-01-26 @ 16:57:01
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0