Dag 24 – Det här får mig att gråta

öhm, finns en hel massa saker,

såsom sorliga filmer.
efter en film jag och lina laddat ner så fick min mamma ligga vaken med mig hela natten
eftersom jag tyckte den va så hemsk.
( flickan från ovan)
fina låtar får mig tårögd, lyckas alltid tänka på saker som gör mig
ledsen när jag lyssnar på fina låtar, så det gråter jag med av.
jag gråter när jag blivit sviken, då svider det allt.
♥brukar lilla och gråta samtidigt som jag tröstäter någonting när
jag än en gång insett att jag aldrig kommer kunna gifta mig med marshall.dont mobba.
jag gråter när jag är glad, haha tårarna sprutar som en utlösning då alltså!
tex på greenday, linnea, som jag var där med, gick ifrån mig eftersom jag tjöt
så mycket, haha elak..
när folk säger något som berör så blir jag jätte rörd, slutar i tårar.
när jag saknar något/någon blir jag lätt jätte lättrubbad, och nästan vad som helst
får mig att bruta ihop.
folk jag bryr mig om som kallar mig saker, eller skriker på mig/ ber mig hålla käften,
det blir jag arg och pissed av, men mest blir jag ledsen och sårad.
när folk dör ofc, det är ju en självklarhet.
♥ när jag inte får som jag vill blir jag så sur så att.. ja.xd
när jag får saker som jag velat ha under en längre tid.
♥ foton som får mig att komma ihåg saker från förr som jag inte längre har kvar.
gammelmormor, farmor anna-stina, robert &så.



exempel på något som påminner mig om sånt jag inte längre har kvar;
bilden tog jag dagen innan min dåvarande bästaväns mamma dog.
det är något jag alltid gråter av när jag tänker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0