Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Mina vänner, helt klart.
När jag känner mig nere så ser dom, utan att jag säger något,
på mig att det är något som har hänt.
Vissa av dom kan läsa av mig, och kan ibland tillochmed fatta vad
som har hänt. De närmaste vet hur dom ska hantera mig när jag är
ledsen eller förbannad, och det är något som jag tycker är så jävla skönt.
Imorse hände det en sån sak.
Vissa där hemma har ett sånt jävla ryck när man kommer hem,
och tar ut det på alla de andra.Imorse var det tydligen min tur,
och jag fick höra så sjukt sårande saker. jag stack så fort jag fick
möjlighet till det, och eftersom jag är på ett riktigt speciellt sätt när jag
är förbannad så kollade alla, som vanligt, på mig när jag näst intill
sprang utan jacka i minusgrader och kände att tårarna nästan inte gick
att hålla tillbaka. Jennifer mötte jag nere på mossen, och hon gjorde precis
så som jag har behov av att folk gör. Hon förstår mig verkligen på alla sätt o vis.


annandag jul,
jag o jennifer va ovanligt sociala mot släkt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0