Dag 22 – Det här upprör mig

När man står o borstar tänderna till tv4nyheterna och
dom säger att en jävla idiot sprängt sig i sthlm, eller att ngra jävlar
i irak har gott in i en stor folkmassa och sprängt sigsjälva.. Då
får jag panik, och verkligen står oh gapar. Det är så sjukt och hemskt
att det finns sånt. Annat som gör mig upprörd är när mitt fadderbarn Rebecca,
världens underbaraste finaste gulligaste tjej verkligen,
skriver till mig i detdär månadsbrevet jag får hem varje månad,
berättar att några i byn har tagit pengarna vi gett henne.
Det gör mig så jävla förbannad och ledsen. Hon är jättefattig oså
mitt fadderbarn i brasilien, och eftersom vi ger henne och hennes familj pengar
varje månad, så gör det mig så sjukt upprörd att folk tar pengarna.
Jag är görsvag för det som gäller fattigdom i andra länder,
eller små tunna undernärda barn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0