Dag 20 – Den här månaden

denhär månaden har det hänt massor.
jag har blivit kär, och blivit sviken.
träffat nya människor och gjort en massa misstag.
min mensvärk var trippel ajajaj denhär månaden.
jag har kommit ifatt i skolan och klarat av saker jag inte trodde jag skulle klara.
jag har varit extra glad denhär månaden. mitt skafferi som var heltomt på
kramar kyssar och mys har fyllts upp till max och jag har känt mig en massa älskad.
jag har spenderat en massa tid för mina närmaste vänner. jag har tänkt igenom en massa saker
som jag skulle kunna ändra för att få det bättre. jag har börjat träna på feelgood,
och jag har bestämt mig för att träna bort mina 5 extra kilon, WIIIHOOOOOOOOOOO!

en bra jävla början på ett förhoppningsvis bra jävla år :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0