dag 2 - min första kärlek

min första kärlek var som de flesta andras.
- på dagis. men det kallar jag inte kärlek direkt haha.

men om man tänker logiskt så var min första kärlek jesper,
varje gång jag såg honom fick jag dendär typiska känslan man får
av att vara nära någon man älskar. pirret i magen och att man inte kan
sluta lé. han gjorde mig jätteglad. - ett tag.

han gjorde ofta så jag blev depprimerad och gick för det mesta bara hemma och
va ledsen. mina föräldrar försökte hur länge som helst få med mig till en psykolog
eller bara få prata ut med mig, det vägrade jag.
han gjorde så att jag fick matstörningar.
i vissa perioder åt jag ingenting på flera dagar, vissa åt jag hur mycket som helst,
sen sov jag hela dagarna. ibland missbrukade jag träning och ingen mat,
men den längsta perioden va när jag åt, gick till toan i satte fingrarna i halsen.
varför gjorde jag dethär?; jag kände att jag inte räckte till. att bli smalare var ett måste.
han sa till mig att " du är vacker, men du skulle vara finare om du va smal"
och så satte det hela igång. det är största anledningen till varför jag är grymt
osäker på min kropp.

jag var olycklig mer än nio månader och kunde inte vara glad. han tog bort livsglädjen för mig.
jag har JxE inristat i min handled som jag och marcus gjorde i förra våren
då allt var som värst. jag vet hur säker jag kände mig på att jag skulle älska
honom föralltid och att det inte fanns någon chans att jag skulle komma över han.
som många andra höll han på med mig för att han tyckte jag hade utseende,
men det fattade såklart inte jag, blind av kärleken.
ibland sa han att han älskade mig, och ibland så ignorerade han mig totalt.
jag förstod såklart att det som var imellan oss inte var kärlek,
utan obesvarad kärlek från min sida. ville bara inte inse det.
sista gången jag tänkte på honom som världens finaste var innan
han sa att han skulle kunna ha sex med mig bara för att,
och då blev jag sårad och fattade att jag bara var något sorts objekt.

känslorna släppte under en dag eller två, det kändes som
en befrielse. men eftersom han gjorde som han gjorde
så har jag nu sjukt svårt att lita på killar och ifrågasätter alltid allting
killar säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0