Dag 19 – Detta ångrar jag

är inte en sån person som tänker tillbaka och ångrar mig.
finns bara två saker jag kommer ihåg att jag ångrat.
men det jag inte kunnat förtränga och som alltid kommer
att påminna mig om saker som hänt osv, är min arm från
när jag var kär i jesper. dedär stora ärren kommer jag ha
hela livet. så jävla onödigt gjort. det ångrar jag.
jag var som vanligt, väldigt envis och dum, aldrig gav jag mig.
jag kämpade och kämpade och kämpade för att få honom,
när han inte var något att ha. jag ångrar att jag inte gav upp,
och gick vidare från honom, utan gick igenom så sjukt mycket
skit för hans skull. han gav mig ju mycket lycka, och när han la den
lilla tiden på mig som han hade över, så kändes allt så jävla sjukt underbar.
så kär har jag aldrig varit i någon. tänker tillbaka på honom och det jag kände
och inser nu hur jävla synd det var alltihop.

skulle velat ha en bild på oss lr ngt. jag och filla var redigt duktiga
på att fotografera honom, he-he. men raderade alla när jag tappade
kontrollen och trodde att jag aldrig skulle öppna ögonen ngn mer gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0