Dag 18 – Min favoritfödelsedag

har haft en jäkla massa awesome födelsedagar,
kommer bara inte ihåg dom, he-he.

loffa såva på såffan <3
nejmen, den födelsedagen som är min favorit
kommer jag inte ihåg, men bilder säger mer än tusen ord ellerhur?
morfar slutade röka när jag föddes, han ville vara med så länge
som möjligt. hans lungor var redan då sjukt dåliga.
jag svek honom genom att röka själv, och nu har han börjat igen.
det va inte pg.a att jag rökte som gjorde att han " okej, om hon röker gör jag".
utan att jag hamnade snett, och all stress jag hemskt nog satte honom i fick
honom att vela lugna ner sig såklart, men jobbigt nog gjorde ciggaretterna att
han lugnade ner sig.
alltså.. det är min favorit födelsedag eftersom
den påminner mig om att han inte rökte då,
och att han var så lycklig över att jag fanns.
det känns så tungt nu, eftersom hans lungor inte
kommer orka så mycket mer, och jag kommer
få fortsätta utan honom.. ;(









alltid varit så stolt över honom, och alltid har han varit en förebild förebild för mig.
" min morfar är brandman, han räddar folk "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0