Dag 17 – Mitt favoritminne

inte speciellt svårt att välja..;
när jag träffade bella första gången.
jag har nog aldrig känt mig så jävla lycklig i hela mitt liv.
hon är den enda som kan få mig riktigt glad när jag känner
mig nere, och jag känner mig så trygg hos henne.

vi hade det helt grymt i somras, först va hon
hos mig två dagar, men det var alldeles för kort..
sen kom hon hit en gång till. den jäveln lurade mig haha.. 
en vecka hos mig härhemma, och sen åkte
vi ner till västervik och va där en vecka,
det hann hända så sjukt mycket roliga saker som
jag verkligen aldrig kommer glömma,och fy vad vi hade kul.
den tiden är den tiden jag kan tänka tillbaka på och känna att
fyfan vad jag mådde bra, jag var så sjukt lycklig och glad.




ni kan ju försöka ignorera mig som lyckats se ut som ett asshole på bilderna tkr jag.


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

Nu.Gråter.Izabelle.

Det är galet vad jag saknar dig Olivia, jag pratade med Felix om det häromdagen, det är s j u k t att jag inte träffat min bästa vän sen i somras och snart klarar jag inte längre. Vilken vecka har du sportlov? SnällasnällaSNÄLLA säg att du har vecka 8..?!?!

Gud vad jag saknar min syster, bästa vän, fru, soulm8! Älskar dig fru Berglund <3

2011-01-19 @ 03:16:52
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0