Dag 16 – Min första kyss

men den va förrförra sommaren när jag hade blivit tillsammans
med Olle Halldan. vi hade varit tillsammans i typ haha, 1 dag och
vi hade ju pussats oså, lol, känner mig MÈS nu men..
iallafall, vi va ett gäng som va varje dag, jag olle borup  gsson
jenna eller linnea kvammen och i dethär fallet gurra och oscar.
vi satt i gssons båt nere vid båthamnen med öl och chips.
sen så satte jag och olle oss lite utanför de andra och ja, så blev det av.
kommer inte ihåg hur länge det var ungefär, men sisodär en minut kanske.
han är den enda pojkvännen jag haft som jag varit seriös och som jag faktiskt
varit kär i. tänker tillbaka ibland på att jag hade det väldigt bra med honom även om
det för de mesta hände en jävla massa skit. synd att det blev som det blev,
men vi var rätt olika och det har nog blivit såhär av den anledningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0