Dag 15 – Mina drömmar

menas det med drömmar jag drömmer eller saker jag önskar?
aja skitsamma.

en är att få flytta iväg från pissäckligalillabyn Motala
o få flytta till åtminstånde gbg eller sthlm, men drömmen
är att få flytta till usa, L.A eller Florida, men jag är sjukt sugen på NYC,
men aa, i mina drömmar har jag feting hus i alla dom städerna, huhuhu.
att hitta min ultimata soulmate , oxå kallad drömmannen,
jag vill bo i mitt drömhus och ha hela livet likt en dröm.
har redan allt annat, mina vänner är som en dröm, de allra underbaraste :D

men annat som inte rör mig;
jag drömmer om en värld utan besvär, en värld
där pengar inte har något stort värde, där det inte finns fattigdom,
och att alla har det bra ställt.
jag drömmer om att alla ska ha en familj, att barnhem inte finns.
jag drömmer om en umgivning man kan lita på, där man kan veta
att det inte finns något som kan hända. - där man vet att man är säker.
en värld där sjuktdommar inte existerar, ingen har någonsin hört talas
om cancer aids och alla de andra sjukdommarna man kan ha.
det finns inga krig, allt är kul, och ingen känner sig bortglömd, nertryckt eller mobbad.

det är drömmarna jag har.



TJA söt fläta va?
HEHEHHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEHHH!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0