Dag 14 – mina dåliga vanor

egentligen ska dag 14 vara vad hade jag på mig idag?,
men eftersom dag 10 eller något var; dethär hade jag på mig idag
så kändes det inte så kul eller intressant att skriva om.
så jag skrev en egen som jag ska skriva om!
ska skriva om mina dåliga vanor istället.
jag är riktigt lat, orkar aldrig röra mitt feta arsle någonstans.
jag rör aldrig på mig, och det vill jag ändra på, men orkar inte.
jag slösar bort mycket pengar på sånt som jag egentligen inte behöver,
såsom luncher ute på stan, tuggummin, vitamindrycker, godis oså ;$
jag äter alldeles för mycket mat.
jag skiter i mina läxor eftersom jag vill kolla på 2 1/2 men istället.
jag slösar bort mina kunskaper på att göra saker jag tycker är roligt ist.
jag småäter urmycket, därefter vrf jag har feta lår hängmage och dubbelhaka :')
det mesta jag säger kommer ut ur min käft innan jag tänkt efter.
jag är för uppe allt för länge på kvällarna, vilket relaterar till ett ursurt humör morgonen därpå.

kommer inte på något mer,
men vet att det finns massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0