dag 13 - denhär veckan

orkar inte skriva någon text,
så skriver ner allt i punkter.
laaaat jag veeeeeet.!

» jag har somnat i min dusch
» jag har fått gå upp tidigt as hell
» jag har garvat tills jag tjutit
» jag har haft energikickar
» jag har träffat nya vänner
» jag har skämt ut mig
» jag har åkt skridskor
» jag har ägnat waay 2 much time med mobilen
» jag har tagit slut på min fria surf
» jag har sjungit med till låtar
» jag har dansat till låtar
» jag har tänkt tillbaka på saker, och insett att allt va bättre förr
» jag har önskat att det va sommar
» jag har fått skrivkramp
» jag har halkat mer än 20 gånger
» jag har kommit på mig själv med att sitta o rapa, moget
» jag har våldtagit jennifer
» jag har kallat utlänningarna rasistiska saker
» jag har gråtit när jag insett att jag måste t skolan
» jag har knäckt fötterna/handlederna ryggen/fingrarna tårna/ allt
när jag vet att jag inte fååår, badgirl
» jag har insett vad äkta kärlek betyder
» jag har gjort av med en jävla massa pengar
» jag har fått massa mysiga kramar
» jag har velat fly ifrån allt och bara börja om på något helt nytt



inlägg är tråkiga utan bilder.
- bara för bilden inte är från denhär veckan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0