Dag 11 – Mina syskon

jag har 5 syskon.
3 systar och två bröder.
mina systrar är äldre än mig,
izabelle 15, snart 16.
lina, 14 snart 15
jennifer 13, snart 14.

det är dom jag berättar allting för,
och dom får mig att må riktigt bra!
utan mina tre systrar så skulle jag inte
klara av ett piss, för själv så klarar jag mig
inte om meningen är att jag ska må bra.
jag är en riktigt stark person, men om de
skulle försvinna för mig skulle dt bryta ner
mig totalt. älskar dom så grymt.


jag har en storebror o en mindre,
christoffer - 14
noah - 8

noah och jag bråkar för det mesta,
men på kvällarna kan han vara så mysig,
brukar ligga o pilla i hans hår och klia han
på ryggen tills han somnar. ( det är förresten
enda gången jag inte hatar honom på dygnet)
men jag och christoffer har en sån gryyym relation!
kan även berätta allt för honom med, och med honom
kan man sitta slappt o bara chilla galet o bara va.
det bästa med honom är att han är så jävla äckligt dryg,
därför är han så jävla kul! hans dryga kommentarer o sättet
han gör saker på är unikt, finns ingen som e så klumpig,
elak, ful på sättet, eller så dålig förlorare som han är!
han är en manlig version av mig,
( och med man menar jag " justin bögier version")
känner igen oss i varandra, vi är så lika på sättet vi tänker
och hur vi är.

de gör så mycket för mig,
och när de behöver hjälp tvekar jag inte en sekund!♥

Kommentarer
Postat av: farresbabää och din sexkompis (a'

Jag älkar dig så otroligt mkt olivia !

2011-01-11 @ 19:55:17
URL: http://jennifferkling.blogg.se/
Postat av: chris;)

olivia du betyder såååå mkt för mig älskar dig<3

2011-01-12 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0