dag 1 - om mig

Olivia Järnede, född 970516, finns väl inte mycket att berätta
förutom att jag är en person som för den mesta tiden på dygnet har
överskottsenergi och kan av tråkiga jävlar anses som allmänt jobbig och störande.
jag säger vad jag tycker utan att skämmas men lyckas mer eller mindre
alltid kränka folk när jag gör det. jag tar inte bullshit, om jag tycker olikt
mot någon annan så säger jag det, och accepterar inte att folk kör med mig.
jag uppfattas olika av olika människor, av vissa världens snällaste person,
och av andra en äcklig liten fitta som är äckligt dryg och värdelös.
så som folk behandlar mig, behandlar jag dom tillbaka, det är så jag är.
jag fjäskar inte framför folk, det är det vidrigaste jagvet.
jag är jävligt bestämt och har jag väl bestämt mig för något så gör jag det
om & om igen tills det blir som jag vill.
jag är beroende av kramar och närhet.

jag älskar utmaningar, och älskar att göra grejer jag egentligen inte får,
en regelbrytare helt enkelt. men regler är till för att brytas, right?
bryr mig mycket om mitt utseende när jag orkar, annars så fuckar jag upp det totalt.
jag älskar förändringar och vill alltid göra om saker, vilket ofta leder till det sämre,
men även fast jagvet att jag borde låta bli så gör jag det inte.
tex; jag färgade mitt hår svart för jag var trött på det blonda,
allt var som förut förutom hårfärgen. ändringen; hårfärg, + blev kallad " emo"

jag gillar att krypa ner framför barnfilmer, spela sällskapsspel & känna mig fin.
jag är livrädd för clowner, skräckfilmer, mörker, ensamhet, speglar.
öron o fötter står högst upp på min " det jag gråter av" lista,thanx 2 u martin.. 



klicka på bilderna så blir dom större!

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Jaa, det låter skitbra ju! :D

Det är ju mycket roligare om man är två.

Man blir peppaad :)

2011-01-02 @ 00:50:18
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0