dag 09 - min tro

är kristen men inte troende.
för mig är det slöseri med tid att lära mig
om jesus o uppståndelsen osvosv.
jag vet inte om jag tror på någonting egentligen,
bara att det är en slump att vi är här, och det är väl
helt faktastiskt egentligen, haha.
finns inte mycket att säga,
jag tror nog lika mkt på gud odetdär som med bigbang och detdär.
ingen aning helt enkelt, för båda låter lika otroligt, bullshit.

men om jag ska säga något jag tror på(?)
så är väl det äkta kärlek, jag tror på det väldigt mycket.
ändå står vänskap övert på listan, att ha vänner för livet
är det absolut finaste som finns, och vänner för livet tror jag på.



klicka på bilderna så blir dom som vanligt större.


Kommentarer
Postat av: random

vem pussar du på bilden ????????????????????

2011-01-09 @ 15:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0