dag 07 - min bästa vän

jag har många bästa vänner.
men närmast mig står mig lina.
hon vet precis allt om mig, och hon är så jävla pålitlig!
henne litar jag på till 110% och hon finns alltid.
vi har varit pooolers sen vi va fyra ungefär, då snorungen
med den asfula ljusblå jackan flyttade till grannhuset.

det är så skönt att ha henne ska ni veta, hon är den vännen
som alla skulle behöva för att må riktigt jävla bra.
att ha haft henne vid min sida hela livet, eller ja, så länge jag kan minnas,
har verkligen satt sina spår på mig!

jag kan komma ihåg supermycket grejer genom åren,
tex när vi var 5 år gamla och skrev apjävel räckte ut tungan oså till varann när vi bråkade, haha (y
eller när vi klippte pottfrilla, galet fräsigt vare allt! tyckte vi....
eller när vi fotade för vi trodde vi va modeller och skulle skicka bilderna till ngn tidning.
eller när jag fick min första kamera, och vi va ute o fotade blommor hela dagen.
alla de gånger vi drömt om att få åka utomlands tillsammans och sedan stanna där o sedan.
de gånger vi suttit i mitt bubbelbad och sjungt till miley cyrus.
alla de gånger jag klagat på att du sjöng fult och gav dig så kallade sånglektioner i mitt rum.
eller de gånger vi garvat så vi tjutit och tillslut legat på golvet och varit nära att dö, haha.
eller de gånger du har väckt mig genom att asgarva eftersom jag gjort sjuka saker
medans jag sovit.
genom vått och tort e du den allra bästa, min största livskraft och jag älskar dig så sjukt mycket!
Lina Anna Linnéa Hilding »Andersson«
det är min bästavän!



Kommentarer
Postat av: Lina

naw älskling,

du vet att jag suger apballe på att skriva sånna där fina texter som du gjorde nu,men du ska veta att du är min bästa vän, livet ut.

du och jag.föralltid.

du har gjort en sån stor skillnad i mitt liv.

om du skulle försvinna..då skulle jag ta livet av mig.

jag älskar dig olivia,

du är den bästa.

2011-01-06 @ 14:23:56
URL: http://linahildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0