dag 06- min dag

min dag har väl varit..
okej, helt ärligt, helt jävla skitfittfuckinghorförjävlig.
deffenitivt haft bättre dagar.

jag har idag.. eh..
eller vafan, redan skrivit om min dag förut typ,
så pallar inte skriva om skiten eller copy den.
lat som fan just nu.
ska iallafall fortsätta min dag med att
 starta min andra dator nu och kolla dendär
filmen som jesper skickade till mig för typ evigheter sen.
new kids. blir aldrig gammal asså.

eller så försöker jag övervinna min rädsla och sätta på
scary movie eller the human centepide*stäävning*..?

nej. nej.nej.nej. ehhe, jag får övervinna min rädsla för
skräckisar när jag inte e ensam o ser den, och har blivit
modig!
okej, stort jävla HA-HA på detdär sista.
men hehe, alla har svagheter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0