VET VAD NI SNACKAR OM, ANNARS BARA VA TYSTA

Drar till Sofia & Johan vid 2 och käkar, sen går jag till brunnsvik och träffar Jonas, behövs verkligen.
Antagligen träffar vi några eller så, blir iallafall först att snacka me han om lite grejer, men sen kommer vi väl göra annat.
Ikväll går jag väl hem till mossen och träffar Jennie tills jag somnar eller något..
Så jävla iriterande att folk ska lägga sig i sånt de inte har något att göra med
men eftersom det är dom som förlorar på det, så är dt inge o bry sig om
Drar till Sofia & Johan vid 2 och käkar, sen går jag till brunnsvik och träffar Jonas, behövs verkligen.
Antagligen träffar vi några eller så, blir iallafall först att snacka me han om lite grejer, men sen kommer vi väl göra annat.
Ikväll går jag väl hem till mossen och träffar Jennie tills jag somnar eller något..
-
Så jävla iriterande att folk ska lägga sig i sånt de inte har något att göra med
men eftersom det är dom som förlorar på det, så är dt inge o bry sig om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0