Baksmälla

Jennifer kom hit, dock hatar jag henne nu för hon skrattade åt min röst, och eftersom hon inte är jag så kändes det väldigt kränkande. Ingen får ju skratta åt någon förutom jag, och speciellt inte när jag är den som blir skrattad åt. LOLLOLOLOLOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOL JK.  Nej men seriöst, fyfan vad jag saknat min gresmunk, inte the same thing utan hon i närheten, så att hon kom va lovely♥♥♥! Men hon kom hit med en del grejer från skolan, ville typ bara dö över det, för herrejävlar, jag ser dendär jävla kukfuckinghormappen till NO & samhällsboken och känner att det är någon som nästan har fullbordat sin plan i att jag ska vela begå självmord. Kommer inte göra någonting idag, vi får se hur det blir med det imorgon. Kommer förmodligen somna, bli hungrig,komma ihåg att det finns brev i brevlådan, att jag har en livsviktig match på röjflagg, få andnöd, eller känna ett otroligt behov av att fläta håret. Ni vet förmodligen vad jag menar. Bortförklaringar gör inte livet bättre, eller jo, tills man inte kan smita längre -.-.

PUSS :D:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0