Dom hade fel,vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin sett! yeye.

Legat i sängen hela dagen, förutom när jag lekte mästerkock i köket, någon gång ibland under perioden 11-14:00. Gick ju inte förjäkla bra när jag förstörde rätt efter rätt. Surt som fan, och sen ringer mamma och säger att hon fixat mat till mig, och att den står på bänken. Jag hade inte ens sätt den. Så jag gick omkring och skrek lite för mig själv tills jag käkade. Gick till Jennie vid 5 eftersom hon e sjuk, och vi sitter här nu. Sover här inatt eftersom jag inte orkar vara hemma eftersom vi bara bråkar och håller på. Och imorgon drar vi till f-natta med Chris Bira mfl, sjukt fint:D

Förövrigt gick inte saker som jag tänkt mig, men allt är döfint och jag känner mig riktigt nöjd med migsjälv eftersom allt jag mått dåligt över, och gett mig mén för livet har vänt och kanske kan föra något gott med sig:D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0