you cant censor eminem songs then u would be censoring the whole thing.. WHO DOESNT FUCKING LOVE SLIM SHADY?!

Mötte Jennie och vi gick till mc'donken och köpte varsin milkshake, grymt sugna på det! Satt där ett tag, för det kom snyggingar, o dom får man ju inte missa faktiskt. Drog förbi godishuset och köpte tuggummin efter det, dögött. Ska sätta på en film efter att jag har lyssnat på markoolio lite, bättre finns ju inte att lyssna på ass!:D
Jennifer ligger o sover tror jag, ska hoppa på henne eller sätta på hög musik i örat på henne, då är hon glad hela kvällen sen♥  haha lovely. Aja, lägger upp lite härnere så ni kan få sjunga med i och lyssna på 2001's mest spelade låtar, iaf i min ... CDspelare.
Markoolio – Vi Drar Till Fjällen
Markoolio – Åka Pendeltåg
Markoolio – Sommar Och Sol
humor;
Markoolio – Raggningstips #1
Markoolio – Arga Leken - Med Kristian Luuk
Markoolio – Utelistan - Med Fredrik Virtanen
"Jag går med baggy kläder och kepsen bakåfram.
Yo jag dunkar hiphop så högt jag bara kan.
Jag målar graffitti och skriker FETT FETT.
Jag e' den coola skatten som stan har sett."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0