I was flying, now I'm crashing

Drog till mossen och käkade, sitter hos Jennie nu och lyssnar på musik. En sån jävla skön lördag, inte ett piss o göra och jag får allt serverat, love it. Kommer va här hela kvällen, förutom när jag drar till Sofia och Johan och käkar kvällsmat där med. För övrigt bara glo, blir film oså ikväll, kanske drar jag o Jenn ut ngnstans o hittar på ngt socialt. Varken jag eller Jennie är speciellt sociala när vi har tillgång till högtalare och datorer, pinsamt men vi e geeks på högsta nivå. Vi får skärpa till oss, haha :o. Nu har hon /den druckit ett glas vatten för mkt, för nu har hon börjat dansa balett och tvätta speglar, spänner muskler och tror hon är cool, kioskmongot är galet haha :D♥
» Keri Hilson – Knock You Down «
» Nelly Furtado – Promiscuous «
» Timbaland – Apologize «
» Timbaland – The Way I Are «

drar till med gamla låtar och lika gamla bilder:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0