Men det va ju så att det va DU som sårade MIG.

FREDAG!
Förlåt för att denhär veckan varit så jävla dålig när det gäller min uppdatering, jag har pluggat och varit riktigt duktig i skolan istället, kändes superviktigt eftersom det snart är utveckligssamtal oså, och snacka om värt det. Jag var inte bedömningsbar i svenska, nu överträffar jag målen, och det känns wonderful att allt jävla slit har lönat sig, men hursomhelst blir det bättre uppdatering nu:)
Men kan skriva lite om veckan då, så nu får ni läsa en del, men det gillar ni ju.
Måndag - hände inte ett piss, drog hem och pluggade.
Tisdag -  -II-
Onsdag - Hände lite grejer i skolan som gjorde att det blev inställda lektioner för min o Jennies del, men sen som det brukar, och sen plugga till prooov, döträligt.
Torsdag - Skolan, plugg, och träning på feelgood.
Fredag - Skola, och nu sitter jag hos Jennie just nu, och lyssnar på musik oså, ska snart dra mig hemåt tror jag för att träffa min saknade jävla unge, Lina.

Nu äre ju helg, och sen börjar lovet, så fucking härligt, så ska se till att jag får träffa min syster, bästavän, soulm8, och fru Izabelle i veckan, för fyfaaan jag älskar o saknarna! :D Ska även dra iväg på fotbollsnatta för att träffa folk, har brist på sånt alltså, suttit hemma och bara legat i två veckor, och sen en ynka helg, för attt sedan sätta sig och plugga på dagarna, helt sjukt så duktig jag varit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0