FILIPPA SPELAR GITARR DÖFINT, HAR EN AWESOME LÖRDAGKVÄLL

Jag & Jennie gick genom hela motala för att slutligen komma tillbaka till det stället vi började på, nästan.
Skulle träffa Adam & Fredde, dom va i stan. Vi började gå åt något håll, sen ringde jag Jonas som va låångt därifrån, så kunde inte träffa han. Gick till mossen och mötte Dante och Filiippa och vi drog till ös, vidare hem till Filippa där vi även sitter nu. Packat på mig tuggummi som jag knarkar. Filippa o Jennifer käkar godis, they're fat.
Nu ska vi ha cewl och mysigt, fixa drickis och massa annat nue,drar hem om ngra timmar, ha det gött :D





gämmäl bildis, älskarey

Kommentarer
Postat av: Filippa somälskarDantemestavallt Brors Rosén

du är bäst.

jag älskar dig.

;_; <3

2011-02-12 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0