SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN



Jag heter Pierre men du kan kalla mig Anonym ;)

fråga: Kan du lägga upp lite Topless bilder? ;)


sv; Du kan väl få en toplessbild upplagd..

klicka på den så blir den större, runka på nu!:)



Knulla???

fråga: ska vi knulla???

sv; Ska jag skratta eller gråta?
Sorry, jag är till för de jag är tillsammans med, inget annat.
Kul o ställa en sån fråga va? Eftersom du har skrivit i " knulla???"
som namn så är du antingen för feg för att visa vem du är, eller så känner jag till dig
irl men inte vågar skriva vem du är eftersom du har liten kuk.
Enkelt svar på en sån fråga: Nej det är lugnt.


Anonym

fråga:Nästa bild du lägger upp bloggen,
kan inte det vara en nakenbild? :)


sv; Nej Pierre, men kan ge dig länkar till lite sidor sen :)









Sofia

fråga: var får du all finhet ifrån olivia?
dela med dig lite snälla?

sv; Ge dig älsket, alla vet att du är fin om ngn !




Lina

fråga: asså, herre gud.
alla som skriva dom omogna frågorna kan stoppa upp nått i röven -.-
Men olivia. 
-hur kommer det sig att du är så sjukt vacker?
Och är det sant att du bor i en buske och gör moonwalk naken på torget varje dag vid midnatt ?
PUSS

sv; Nae ingen aning Lina, omogna jävlar som inte växt upp än,
förhoppningsvis blir killarna mogna snart. Kan inte kalla migsjälv vacker,
eftersom jag mår dåligt över migsjälv osv, men försöker väl ta hand om mig själv lr ngt, haha.
Nej , inte helt sant, visst bor jag i en buske och gör moonwalk på torget naken varje natt vid midnatt,
men käkar popcorn upp&ner samtidigt :O



Cola
fråga: gillar du någon?^^

sv; Nej det gör jag inte, men det finns en person som jag kanske hoppas på lite haha.
Gäller bara att inte klumpa till det ;)



Ellinor
fråga: Har du någonsin varit inne och kikat på min fina blogg :)?


sv; Kollat in en gång haha, men håller med, den e fin :)


izabelle ✫

fråga: Varför i helvete är du i Motala när varenda jävel vet att
det är i min bäddsoffa i Västervik du hör hemma?
Kan du sluta vara så äckligt fin ditt lilla ego,
kan du inte tänka på att andra kanske blir avis och känner sig fula brevid dig?-.-.-.-.-
sv; Blev ju bortrövad ju!!:(:(
Både du & jag vet att jag inte är fin någonstans egentligen.
Hahaha Viktor kan känna sig ful, men ingen annars ;)
Saknar dig älsket, puss.


Sofie

fråga: vilken storlek på tuttarna? xd


sv; jadu, 20 omkrets och höjden är väl...
Nej men fattar att du menar BH storleken,
och eftersom jag bara är 13 så känns det lite träligt o svara.
kan inte direkt skryta om det, för jag ligger bara på C-kupa. 80 C har jag.
Går upp till D ibland, men det beror lite på.


Anonym

fråga: hur gör man för att vinna ditt hjärta av guld? :)

sv; Förstår inte hur du menar, känd för att va dumihuve,seg,osv.
Om du menar guldhjärtat jag la upp i ett inlägg nångång förra månaden så finns
det på gina tricot, mitt är inte till salu eftersom jag delart med min bästavän .
Men annars så får jag väl tacka för en sån kommentar, riiktigt gulligt.
Älskar komplimanger, vill man impa på mig så äre komplimanger jag vanligtvis int3
kan inte stå imot och blir riktigt kramgo av d3t. Mer kramgo än vanligt alltså.



Pierre fucking Johansson


fråga:Hejdär, gal1 roligt med frågestund eller vad säger du? :)


sv; arrå, det funkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0